Let's see. - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van xerah aker - WaarBenJij.nu Let's see. - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van xerah aker - WaarBenJij.nu

Let's see.

Blijf op de hoogte en volg xerah

03 Juni 2016 | Duitsland, Berlijn

Eindelijk het is vrijdag het weekend is daar!

En toch zijn dat nog niet mijn favoriete dagen het is namelijk best eenzaam omdat ik dan nog geen mensen om me heen heb. Natuurlijk word hieraan gewerkt maar dat kost tijd.

Verder heb ik vandaag weer een nieuw klein stukje van Berlijn gezien. Wellicht word dit wel mijn nieuwe vaste plekje in Berlijn. Het was een levendige buurt met echt alles maar dan ook echt alles er op en eraan. Bedenk een cultureel gerecht en binnen 5 minuten sta je bij een restaurant met een gigantisch aanbod van die cultuur. Ook was mooi om te zien dat alle culturen daar wonen.
Ik vind het leuk om te zien hoe gevarieerd zo'n klein stukje van een gigantische stad kan zijn.

Verder heb ik even in een parkje naar een Jeu de boules competitie zitten kijken. Het was leuk om te zien dat iedereen zichtbaar genoot van het mooie weer en van het idee van weekend. En zoals gewoonlijk met een biertje erbij.
Grappig hier is dat je op elke straathoek bier kan kopen. En zodra je deze dan op hebt komt er altijd wel iemand langs die hem wil hebben voor het statiegeld. Kortom overal bier, legaal, en je hoeft je flesje niet eens zelf op te ruimen.

Verder was het een vermoeiende week. Niet zo zeer in de zin van vermoeiende bezigheden en werkzaamheden. Maar wel veel indrukken en nieuwe ontwikkelingen. Ook had ik weinig ideeën om op te schrijven of om te delen.

Maar ik ben erg benieuwd wat het weekend me gaat brengen.

Good night Berlin

  • 05 Juni 2016 - 10:01

    Ingrid:

    En? Hoe was je weekend? :-)

  • 06 Juni 2016 - 19:13

    Xerah Van Den Aker :

    haha lekker rustig! Zaterdag beetje gewinkeld en rond gedwaald en zondag een lekker niks dagje gehad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

xerah

Actief sinds 30 Juli 2014
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 74903

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

19 Mei 2016 - 30 November -0001

Nieuw avontuur

Landen bezocht: