mixed feelings - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van xerah aker - WaarBenJij.nu mixed feelings - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van xerah aker - WaarBenJij.nu

mixed feelings

Blijf op de hoogte en volg xerah

06 Juni 2016 | Duitsland, Berlijn

Maandag de dag dat het leven weer verder gaat.
Een rustig weekend achter de rug, lekker bij geslapen en een beetje rond gedwaald en gewinkeld.

Hoe verschrikkelijk ik het ook vind om toe te geven loop ik nu toch echt tegen een licht gevoel van heimwee aan. Het gemist van thuis in Liempde begint steeds meer de overhand te nemen. Sommige dagen zijn zwaarder dan ze voorheen waren. En de stap om iets te ondernemen telkens weer alleen wordt een grotere stap.

Wel is het grappig om te zien dat de mevrouw van de Lotto winkel hier om de hoek me al herkend. En sinds 3 dagen Guten morgen tegen me zegt zodra ik onderweg naar de U-bahn langs haar kom.

En is het nog steeds heerlijk om alle variatie in deze immens grote stad voorbij zien te komen. De kleine dingen die je steeds weer verrassen en het zien van elke dag weer nieuwe dingen.

Het zelf onderhouden van het huishouden heeft voor en nadelen zoals verwacht. Het is heerlijk de vrijheid en gewoon zelf alles te bepalen en met niemand rekening te hoeven houden, maar er moet wel gekookt, gewassen en schoongemaakt worden..... Toch is dit tot nu toe nog geen grote ergernis geweest. Het is wel lekker om mijn eigen routine te hebben en gewoon mijn gang te gaan.

Zo veel nieuwe ervaringen in een korte tijd. Ik sta er nog steeds versteld van.

Maar goed ik ben wel in Berlijn!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

xerah

Actief sinds 30 Juli 2014
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 74914

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

19 Mei 2016 - 30 November -0001

Nieuw avontuur

Landen bezocht: