getting settled - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van xerah aker - WaarBenJij.nu getting settled - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van xerah aker - WaarBenJij.nu

getting settled

Blijf op de hoogte en volg xerah

27 Juni 2016 | Duitsland, Berlijn

Al weer een aantal weken in Berlijn. En zoals gehoopt bevalt het me allemaal nog extreem goed!

Het lopen door deze stad geeft zo'n onwijze energie boost telkens weer. De gedachte dat ik hier woon en dit mijn thuis is blijft zorgen voor een gigantische big smile op mijn gezicht! Deze stad is zo geweldig telkens weer nieuwe plekken, mensen, ervaringen. Het is heerlijk om steeds weer verrast te worden en steeds weer nieuwe ervaringen op te doen.

Ook mijn sociale leven begint enigszins op de rit te komen.
Maar gelukkig komt mijn beste vriendinnetje me volgende week opzoeken. Ik kan niet omschrijven hoeveel zin ik hier in heb! En ik kan haar eindelijk mijn stad laten zien en ervaren!

Verder gaat alles zijn gangetje en geniet ik onwijs van dit avontuur.

Ook mijn huisbaas is geweldig ze doet erg haar best me mee te nemen naar vrienden en stelt me aan iedereen die zij kent voor. Dit zorgt ervoor dat ik in de Flat waar ik nu woon ook al wat mensen ken. En elke ochtend en avond, voor en na het werk, mensen tegen kom en groet. Het is fijn om in zo'n grote stad een kleinschalig en veilig thuis te hebben.


Dus kom maar op met de volgende ervaring/verrassing :)

  • 28 Juni 2016 - 10:36

    Esmee:

    Jaaaa over een paar daagjes zie ik jou eindelijk weer. Ik heb er ook ontzetten veel zin in!!!!
    Veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

xerah

Actief sinds 30 Juli 2014
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 74902

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

19 Mei 2016 - 30 November -0001

Nieuw avontuur

Landen bezocht: