aaaahhh so long agoooo! - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van xerah aker - WaarBenJij.nu aaaahhh so long agoooo! - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van xerah aker - WaarBenJij.nu

aaaahhh so long agoooo!

Blijf op de hoogte en volg xerah

29 Januari 2017 | Duitsland, Berlijn

Excuus voor de lange tijd tussen elke blog! Mijn leven blijft interessant en verrassend! Het is geweldig wat ik allemaal mee maak en leer!

Het is grappig. We zijn al weer wat tijd verder na kerst. En heel de stad is bezaait met kerstbomen. Wellis waar niet meer versierd en gewoon op straat gegooid maar het is toch een grappig gezicht.

Verder is het hier koud en hebben we al wat dagen met sneeuw achter de rug. Heerlijk het beeld van sneeuw en dan de lange ruimtelijke straten en het idee van lopen in Berlijn met neer dwarrelende sneeuw is fantastisch.

Mijn leven verder is eigenlijk prima. Werk is prima en de stad is nog steeds zoals toen ik voor het eerst verliefd werd!

Het is een rustige tijd je merkt dat het toerisme wat minder is en mensen gewoon lekker hun leventje leiden. De hectisch van kerst en nieuwjaar zijn weer achter ons en iedereen gaat weer door.

Het leven is hier prima en fijn!


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

xerah

Actief sinds 30 Juli 2014
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 74897

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

19 Mei 2016 - 30 November -0001

Nieuw avontuur

Landen bezocht: